اید های هدیه روز مادر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کادو روز مادر پاییز کاملاً در حال جابجایی است و کریسمس درست در دور خم است (جیغ وحشت!). وقت آن است که به طور جدی به فکر انتخاب هدیه مناسب برای افراد زندگی خود باشید. برای برخی از افراد انتخاب هدیه برای یک دوست زن / همکار / خانواده / همسر ، ترسناک ترین کار سال است. شما فکر می کنید که یک زن باشید ، کادو روز مادر خودم انتخاب یک هدیه عالی آسان است ، درست است؟ اشتباه! حتی به عنوان یک زن وقتی مجبور می شوم برای دوست دختر یا یکی دیگر از اعضای خانواده هدیه بگیرم هنوز عصبی هستم و این به این دلیل است

که پیدا کردن هدیه برای یک زن کار سختی است و یافتن هدیه عالی برای آنها حتی سخت تر است - کادو روز مادر تقریباً مانند تلاش برای عبور از کانال انگلیسی با کانوی بادی (خوب .. شاید خیلی بد نباشد) اما به اندازه کافی نزدیک است. آن روزهایی که یک کارت ساده و یک جعبه شکلات هدیه می دهید و فکر می کنید زانوهای زنبورهای عسل هستید ، گذشته است اما متأسفم که به شما عزیزان می گویم ، اوقات تغییر کرده و زنان انتظار چیز عادی تری را دارند - مانند انداختن یک جعبه شکلات از یک هلی کوپتر که در آن زمینه "ارکستر 50 باند" پخش می شود. فقط نمی توانم به خودم کمک کنم) سو ... من لیستی از اشتباهاتی را که می خواهید هنگام انتخاب هدیه این کریسمس از آنها اجتناب کنید ، تهیه کرده ام. PS بعضی از این اشتباهات را که من شخصاً در گذشته مرتکب شده ام ، بنابراین وقتی می گویم دقیقاً می دانم اشتباه برداشتن آن کادو روز مادر چیست به من اعتماد کن.

 

اشتباه شماره 1: با فرض یکسان بودن همه زنان!

کادو روز مادر اینکه تصور کنید زنان مانند هدیه های مشابه هستند یک اشتباه بزرگ است! نه همه ما در سرگرمی ها ، سلیقه ها ، سبک ها و علایق خود متفاوت هستیم. بنابراین ، اگر امسال قصد خرید مناسب را دارید ، توصیه من این است که ابتدا با تهیه لیستی از افرادی که می خواهید برای آنها خرید کنید و آنچه را که آنها دوست دارند / از انجام آنها لذت می برند برای مشاهده انواع کادو روز مادر اینجا کلیک کنید. ، شروع کنید و سپس درست پیش بروید و بر این اساس برای آنها خرید کنید. به عنوان مثال ، اگر او به زیبایی و آرایش علاقه دارد ، مطمئناً از مجموعه خوبی از پالت سایه چشم یا پایه زیبایی Fenty قدردانی می کند. اگر او شیک پوش است ، ممکن است یک کفش یا کیف دستی منحصر به فرد مانند این کیف کادو روز مادر دستی زیبا و زنجیره ای PVC چند رنگ تهیه کنید:

 

اکنون خرید کنید

 

اشتباه شماره 2: دادن هدیه نامناسب.

شما باید هنگام انتخاب یک هدیه رابطه خود را با فرد مورد نظر در نظر بگیرید ، کادو روز مادر زیرا نمی خواهید هدیه ای بدهید که بتواند برای چیزی غیر از آن سوpre تعبیر شود. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید لباس زیر زنانه ویکتوریا سکرت را به خواهر شوهر خود هدیه دهید (چقدر عجیب است) یا یک حلقه ابدیت به یک همکار کار خود بدهید که هر دو نام شما روی آن حک شده باشد. در عوض می توانید گوشواره های منحصر به فرد و زیبا مانند این موارد را به آنها بدهید:

اکنون خرید کنید

 

اشتباه شماره 3: هدیه ندادن زیرا فکر می کنید آنها همه چیز را دارند .

حتی دختر / زن / مرد با همه چیز شایسته یک هدیه قابل تأمل و منحصر به فرد است. کادو روز مادر من قبلاً این اشتباه را مرتکب شده ام و احساس وحشتناکی برایم ایجاد کرده است. گوش کنید ، چیزی در درون ما انسانها وجود دارد که وقتی از دیگران هدیه می گیریم ، روشن می شود. فقط به این دلیل که شخصی ثروتمند است و یا همه چیز را در اختیار دارد ، به این معنی نیست که از یک هدیه خوب و متفکر قدردانی نمی کند. اگر دوستی دارید که همه چیز را دارد و با هدیه دادن چیزی به آنها دست و پنجه نرم می کنید ، وقت آن است که فکر کنید "بیرون از جعبه" باشید و چیزی منحصر به فرد مانند این کیسه نی نی رنگین کمان DIY بسازید. ایده آل برای تعطیلات و گردش در ساحل.

3 اشتباه برتر هدیه دادن که مردم مرتکب می شوند و نحوه جلوگیری از آنها توسط کیتی استراو همه ما در انتخاب هدیه برای مردم دقیقاً عالی نیستیم. در حقیقت ، صادقانه بگویم ، برخی از ما کاملا وحشتناک هستیم. از خرید کلوپ های گلف برای مردی که هرگز به مجموعه های آبگرم برای کودکان 5 ساله کمک نکرده است ، برخی از ما در این فرآیند به کمی کمک نیاز داریم. از میان هزاران اشتباه غم انگیز هدیه دادن ، در اینجا سه ​​راه حل برتر و آسان برای ارتقا yourself سطح خود به یک علاقه مند به هدیه دادن آورده شده است. 1. من دیر رسیدم ، دیر کردم ... همه ما تعلل می کنیم.

 

ما آن یادداشت را در برنامه ریز خود می بینیم که می گوید فلان روز تولد ، عروسی ، میتسوا کادو روز مادر ، و غیره. اما ما آن را نادیده می گیریم. ما می گوییم: "هفته آینده به یاد می آورم ، و آن روز قبل است و ما دیگر وقت خرید نداریم و هیچ ایده ای برای خرید نداریم. راه حل: وقتی متوجه شدید نیاز به خرید هدیه و آنلاین شدن دارید ، چند دقیقه وقت بگذارید. خیلی ساده است. وب سایت های خوبی مانند GourmetGiftBaskets.com به شما امکان می دهند زمان تحویل هدیه را انتخاب کنید. بنابراین مهم نیست که تاریخ چقدر مهم است ، هدیه شما به موقع خواهد بود و تنظیم می شوید. 2. صرفه جویی Franny آیا نمی خواهید Franny نامیده شوید؟ مغازه معامله نکنید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید چیزی را که در فروش است خریداری کنید ، اما این هرگز نباید دلیل شما برای خرید یک هدیه باشد. اگر بودجه کمی دارید ، هنوز هم می توانید آن چیز عالی را پیدا کنید. کمی تحقیق کنید سعی کنید به صورت آنلاین یا فروشگاه ویترین گشت و گذار کنید تا بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت کشف کنید. همچنان پس انداز خواهید کرد و مجبور نخواهید بود ساعت ها به سطل زباله 5 دلاری حفر کنید. 3- راه آسان را انتخاب نکنید هیچ چیز نمی گوید: "من واقعاً هیچ تأمل و تأملی درباره این موضوع نکردم" ، مانند کارت هدیه. کارت هدیه حتی اگر به فروشگاه موردعلاقه وی یا فروشگاه او باشد ، از ارائه یک هدایای کامل کمی کوتاه است.

 

کمی وقت بگذارید و بررسی کنید که فروشگاه مورد علاقه آنها چیست و چیزی را بخاطر بسپارید. کادو روز مادر اگر در مورد فروشگاه هایی که آنها دوست دارند چیزی نمی دانید ، فقط چیزی را امتحان کنید که فکر می کنید ممکن است دوست داشته باشد و در هر صورت حتماً رسید هدیه بگیرید. نکات پاداش: 4- از منابع خود استفاده کنید آوردن نوع هدیه اشتباه به یک رویداد بسیار شرم آور است. تصور کنید آن آدمی هستید که به عروس کتابی در زمینه روابط خود کمک می کند (و شما فکر می کردید که نازنین هستید). اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را دریافت کنید ، خسته نباشید. از خطوط زندگی خود استفاده کنید: با یک دوست تماس بگیرید ، با شخص دیگری که به این رویداد دعوت شده تماس بگیرید یا آن را Google کنید. یک هدیه عالی فقط کافی است کمی تحقیق کنید. 5.

 

مخاطب خود را در نظر بگیرید گاهی اوقات هنگام خرید ، فراموش می کنیم که برای چه کسی خرید می کنیم. ما برای یک هدیه بازنشستگی به یک فروشگاه می رویم و با لباس جدیدی برای خودمان بیرون می آییم. به جای بازپس گیری (و صرف هزینه بیشتر نسبت به نیاز خود) ، سعی کنید لیستی از مواردی را که می دانید گیرنده دوست دارد یا دوست ندارد کادو روز مادر ، تهیه کنید. بعد از نوشتن این موارد ، شانس بهتری خواهید داشت که نه تنها چیزهایی برای آنها پیدا کنید ، بلکه چیزهایی که واقعاً دوست دارند را پیدا کنید. البته ، هنگام خرید سبد هدیه بعدی خود از GourmetGiftBaskets.com هرگز نمی توانید اشتباه کنید!

فیس بوک
توییتر
کوچکترین

هنر هدیه دادن چیزهای دیگری نسبت به هدیه دادن یا دریافت هدیه به دیگران بسیار بیشتر است.

از انتخاب چیزی که یک عزیز در واقع می خواهد تا خطر هدیه دادن مجدد ، خرید فعلی می تواند یک آداب و معاشرت باشد.

 
 

با ذهنیت خرید کریسمس ، ما یک متخصص راجع به اینکه رایج ترین کادو روز مادر اشتباهات چیست و چگونه می توان از آنها اجتناب کرد ، کباب کردیم.

اشتباه یک: فکر کردن اینکه شما بهتر می دانیدیه دادن می تواند مشکل باشد. عکس: سهامدار

سوزی ویلسون ، کارشناس برجسته آداب و معاشرت ، می گوید: هنگام انتخاب هدیه ، به دقت در مورد آنچه که ممکن است آن شخص واقعاً بخواهد ، فکر کنید .

"هدیه ای را که او می خواهد بخرید - نه آنچه فکر می کنید باید داشته باشند."

این موارد شامل هدایایی است که در جهت بهبود خود ، مانند عضویت در سالن بدن سازی یا محصولات ضد پیری است.

او می گوید: "هیچ کس هدیه ای نمی خواهد که شما را یادآور کمبودهای شما کند." "[کلید] این است که همیشه سلیقه فرد را در نظر بگیریم و سپس آن را با عشق بپوشانیم و از قلب خود بدهیم."

ه ای نمی خواهد که شما را یادآور کوتاه آمدن هایتان کند. عکس: iStock

اشتباه دو: شما یک هدیه دهنده دوباره هستید

ویلسون می گوید: "اگر هدیه دوباره شما هرگز کشف شود ، می تواند کسی را که به شما هدیه داده است ، جرم کند ، بنابراین من آن را توصیه نمی کنم." "اگر تصمیم دارید کالایی را دوباره هدیه دهید ، زیرا شاید یک هدیه تکراری دریافت کرده اید و کسی را دوست دارید که آن را دوست داشته باشد ، مطمئن شوید که در بسته بندی اصلی آن است و به هیچ وجه شخصی نیست."

اشتباه سه: برای بچه های دیگران غیر مسئولانه خرید می کنید

هنگام خرید برای کودکان ، آداب و رسوم خوبی است که ابتدا ایده کادو روز مادر فعلی خود را از کنار والدین آنها عبور دهید.

ویلسون می گوید: "این امر به ویژه در مورد موارد پر سر و صدا ، نیاز به مونتاژ یا قطعات متحرک کوچک وجود دارد." "اگر والدین می گویند ایده خاصی برای هدیه مورد علاقه آنها نیست ، به خواسته های والدین احترام بگذارید."

iStock-1140093178_jajrsrبه خواسته های والدین احترام بگذارید. عکس: iStock

اشتباه چهار: شما می گویید متشکرم (غیر صادقانه)

ویلسون می گوید: "این ساده است ، همیشه با صداقت از شما سپاسگزارم." "حتی اگر هدیه را دوست ندارید ، از او به خاطر فکر و تلاش و تلاش خود و تشکر از شما به اندازه کافی برای اینکه بخواهید به شما هدیه دهید ، تشکر می کنید."

اشتباه پنجم: هرچه زمان حال گران تر باشد ، بهتر است

وقتی نوبت به گیرندگان خاصی می رسد ، سرمایه گذاری زمان می تواند ارزش بیشتری نسبت به هزینه شده داشته باشد.

ویلسون می گوید: "هدایا باید به معنی ، نه ارزش دلار گره خورده باشد. کادو روز مادر" "هدیه نگهداری از کودک به یک زوج دارای فرزندان خردسال ممکن است بیش از یک مورد دیگر برای خانه آنها باشد. یک کارت فیلم دوتایی بیندازید و آنها از فکر شما هیجان زده می شوند. "

iStock-1090959116_j6rguiسرمایه گذاری زمان می تواند ارزش بیشتری نسبت به پول خرج شده داشته باشد. عکس: iStock

اشتباه شش: شما رقابتی هستید

ویلسون می گوید ، مقایسه هزینه ای که شما برای هدیه شخصی صرف کرده اید با مقدار غرق شدن شما در هدیه شما هرگز نباید در نظر گرفته شود

او می گوید: "آنقدر برای هدیه کسی خرج نکنید که او را شرمنده کنید." کادو روز مادر "اگرچه در مورد ارزش هدیه هیچ رقابتی وجود ندارد ، اما اگر دوست شما از نظر مالی سختی می کشد و شما یک هدیه اسراف می کنید ، می توانید به جای اینکه از آنها قدردانی کنید ، احساس ناراحتی کنند."

اشتباه هفت: شما از روی تعهد می دهید

ویلسون می گوید: "اگر کسی هدیه ای به شما هدیه داد ، اما شما هدیه ای برای او نخریدید و قصد نداشتید ، فقط تشکر کنید." "بهتر است موهبت شخص را با کمال مهربانی بپذیریم تا اینکه در آخرین لحظه تقلا کنیم تا از روی تعهد آن را مطابقت دهیم. به یاد داشته باشید ، شخص این هدیه را به شما داده است زیرا او می خواسته کادو روز مادر با شما معالجه کند ، نه به این دلیل که فرد در عوض چیزی را انتظار داشته است. "

 




:: بازدید از این مطلب : 11807
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 13 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی